پژوهش سرای گتوند اصلا کمبود امکانات ندارد /متاسفانه امر پژوهش در گتوند اصلا جایگاه مناسبی ندارد
پژوهش سرای گتوند اصلا کمبود امکانات ندارد /متاسفانه امر پژوهش در گتوند اصلا جایگاه مناسبی ندارد
پژوهش سرای گتوند اصلا کمبود امکانات ندارد /متاسفانه امر پژوهش در گتوند اصلا جایگاه مناسبی ندارد
گتوندخبر: مدیر پژوهش سرای دانش آموزی دکتر قیصر امین پور : ما در استان علی رغم شرکت در جشنواره های خوارزمی و جابربن حیان صاحب عنوانی نشده ایم و حضور بسیار کم رنگی داشته ایم. عبدالرضا اکبری مدیر پژوهش سرای دانش آموزی دکتر قیصر امین پور در گفت و گو با خبرنگار گتوند نیوز گفت :گتوند در […]
گتوندخبر: مدیر پژوهش سرای دانش آموزی دکتر قیصر امین پور : ما در استان علی رغم شرکت در جشنواره های خوارزمی و جابربن حیان صاحب عنوانی نشده ایم و حضور بسیار کم رنگی داشته ایم.
عبدالرضا اکبری مدیر پژوهش سرای دانش آموزی دکتر قیصر امین پور در گفت و گو با خبرنگار گتوند خبر گفت :گتوند در بحث پژوهش و پژوهش سرا خوشبختانه اصلا کمبود امکانات ندارد و استعداد های فراوانی نیز در شهرستان وجود دارد ولی متاسفانه امر پژوهش در گتوند اصلا جایگاه مناسبی ندارد و خانواده ها نیز از اهمیت آن آگاهی ندارند.
اکبری افزود ما در استان علی رغم شرکت در جشنواره های خوارزمی و جابربن حیان صاحب عنوانی نشده ایم و حضور بسیار کم رنگی داشته ایم.
وی بیان داشت که پژوهش سرای گتوند در این چند سال گذشته در رکود بوده و فعالیت چندانی نداشته است ولی ما از روزی که وارد پژوهش سرا شده ایم با تلاش و اقداماتی سعی در آشنایی مدارس و خانواده ها و دانش آموزان با پژوهش و پژوهش سرا کردیم که بحمدالله این امر محقق شد و امروز در پژوهش سرا شاهد حضور دانش آموزان از تمام مدارس گتوند و حومه و حضور در کلاس ها و سایر برنامه های پژوهش سرا هستیم که این باعث آشنایی آنها با امر پژوهش خواهد شد.
اکبری گفت ما با برگزاری جلسات با مدیران ، دعوت تک تک مدیران به پژوهش سرا و حضور در مدارس و اقداماتی دیگر زمینه ترغیب دانش آموزان به امر پژوهش و حضور پررنگ در این عرصه را فراهم کردیم.
وی به اجرای طرح هایی در راستای این امر اشاره کرد و گفت طرح هایی مانند طرح دانشمندان کوچک مخصوص دانش آموزان ابتدایی پایه ۴ تا ۶ ، طرح ریاضیات کانگورو و محاسبات ذهنی یا چرتکه برگزار گردید.
وی اشاره کرد که خارج از شهر بودن پژوهش سرا و همچنین مسیر ناهموار و محیط نامناسب در حضور کم رنگ دانش آموزان و سایر پژوهشگران بی اثر نیست.